tirsdag den 13. januar 2009

Vanløse

Vanløse! Jeg har været der et par gange. I virkeligheden er jeg meget bange for stedet. Min frygt stammer fra Scootermorderen. En manden der kører rundt i vanløse og stikker cyklister ned på vejene.. Noya - ja tak. Det er nok den værste farer jeg har erfaret ved denne næsten ukendte civilisation som befinder sig lidt uden for KBH. De lever ofte i parcelhuse, denne primitive og umådelige danske og kedelige husform beundrer jeg dem for at holde ud.
Selve folket er et muntert folkefærd med en bondeånd. De har ikke den sammen arrogante og højrøvede indstilling til mennesker. De er derimod hyggelige og umådelige søde. (Dette gælder dog ikke en fyr ved navn Rasmus Elm, der er imigreret til KBH og som har været for meget sammen med os) Samtidig er de præget af rock. Det er rock'n'roll spirit, i den søde form. For faktum er at de aldrig ville røre en joint med en ildtang. (Dette gælder dog ikke en fyr ved navn Rasmus Elm, der er imigreret til KBH og som har været for meget sammen med os)
Dette er en hyldest til disse mennesker, der ikke lader sig påvirke af vores langefingrer og grumme diskriminationer!
VANLØSE BLIR' I KAN RYDE FREDERIKSBERG!

Afslutningsvis og som tillæg til denne blog vil jeg gerne indrømme.. jeg tog fejl de rørte joints med mere end ildtange!

Ingen kommentarer: